Ishod procesa učenja:
Završetkom osnovnih akademskih studija studenti dobijaju bazična znanja iz psihologije kao nauke i struke, razumiju osnovne psihološke pojmove, zavisnost psihičkih procesa od biološke osnove, poznaju naučni sistem psihologije, osnovne paradigme u psihologiji i teorijske pravce, uslove i principe psihološkog razvoja ličnosti i faktore socijalizacije, kao i metode naučnog istraživanja i postupke konstrukcije i evaluacije psiholoških mjernih instrumenata. Poznaju osnovne modele, teorije, pristupe, metode i tehnike rada u kliničkoj, obrazovnoj i organizacijskoj psihologiji. Nakon savladanog studijskog programa psihologije studenti stiču kompetencije za primenu teorijskog znanja, posebnih vještina i standarda profesionalne komunikacije u toku obavljanja stručne i naučne djelatnosti.
|
-
usvajanje znanja i fundamentalnih koncepata psihologije i razumjevanje psihologije kao nauke i struke
-
osposobljavanje za projektovanje psiholoških istraživanja i primjenu statističkih procedura
-
sticanje vještina izrade projektnih zadataka
-
učestvovanje u izradi mjernih instrumenata
-
primjena efikasnih postupka u sistemu obrazovanja (školsko postignuće, metode učenja i nastave, uputstva u pedagoškom radu)
-
usvajanje obrazovanih standarda, obrazovnih kompetencija i sadržaja
-
primjena psiholoških znanja u oblastima organizacije i menadžementa ljudskim resursima
-
razvoj vejština istraživačkog rada u oblasti marketinga i planiranja
-
ovladavanje vještinama psihološkog preventivnog rada
-
usvajanje vještine psihološke eksploracije ličnosti kroz proces kliničke procjene
-
sposobnost interpretiranja testovnog materjala i integracija podatka u vidu psihološkog nalaza
-
sposobnost primjene terapijskih intervencija
-
kreativni pristup i rješavanje određenih psiholoških problema
-
povezivanje osnovnih znanja iz raznih oblasti psihologije i njihova primjena u praksi
-
razvoj vještina i spretnosti u upotrebi znanja za praktično rješavanje problema
-
sposobnost i vještine kritičnog osmišljavanja i istraživanja problema u raznim uslovima
-
sposobnost za analizu rezultata srodnih disciplina
-
sposobnost za procenu problema, donošenje odluka i postavljanje ciljeva
-
spsobnost za analizu, sintezu i predviđanja rješenja i posljedica raznih formi ponašanja
-
razvoj komunikacijskih sposobnosti i saradnja sa domaćim i međunarodnim profesionalnim krugovima
-
profesionalni odnos sa klijentima i kolegama
-
usvajanje profesionalnih standarda i ponašanja
-
rješavanje konkretnih psiholoških problema u okviru timskog rada
-
praćenje i primena inovacija u psihologiji
-
sposobnost primene informacionih tehnologija u okviru poslova i radnih zadataka psihologa
-
razumjevanje etičkih i pravnih pitanja relevantnih za psihološku praksu i organizaciju
-
sticanje vještina prepoznavanja etičkih dilema i donošenja etičkih odluka
-
svijest o moralnoj i etičkoj odgovornosti u radu
-
razumjevanje profesionalne pozicije psihologa
-
samostalno obavljanje psihološke prakse u primenjenim granama psihologije
|