HAWKING dvodnevni online trening
Poboljšanje digitalne tranzicije iz srednjoškolskog obrazovanja ka visokom obrazovanju
Razvoj radionica i putokaza za inkluzivnu digitalnu tranziciju i e-pristupačnost za menadžment srednjih škola, učenike sa posebnim potrebama (SWDs) i njihove roditelje u okviru prelaska učenika sa posebnim potrebama iz srednjoškolskog obrazovanja u visoko obrazovanje.
U okviru Radnog paketa 2 projekta HAWKING, 7. i 8. novembra, održan je dvodnevni online trening s ciljem unapređenja digitalne tranzicije za učenike sa posebnim potrebama (SWDs) iz srednjih škola ka visokom obrazovanju. Na događaju je učestvovalo ukupno 40 učesnika, uključujući predstavnike UDAS-a i PCMNE-a, pri čemu su učesnici podjednako bili muškarci i žene.
Tokom prvog dana, prezentovane su osnovne postavke inkluzivne digitalne tranzicije, uključujući infrastrukturu, pristupačnost, politiku i bezbednosne aspekte. U drugom delu dana, učesnici su podeljeni u radne grupe po zemljama zbog rada na nacrtu 'Putokaza inkluzivne digitalne tranzicije.'
Drugi dan obuhvatio je intenzivan rad u grupama i plenarnu sesiju za prezentaciju i diskusiju o idejama. Zaključeno je sa brainstorm sesijom o daljim koracima za finalizaciju 'Putokaza za inkluzivnu digitalnu tranziciju i e-pristupačnost,' koji će biti ključni doprinos ovog radnog paketa.
__________________
Improving the Digital Transition from Secondary to Higher Education
The development of workshops and a roadmap for inclusive digital transition and e-accessibility aimed at secondary school management, students with disabilities (SWDs), and their parents to facilitate the transition of SWDs from secondary to higher education.
As part of Work Package 2 of the HAWKING project, a two-day online training session was held on November 7th and 8th to improve the digital transition process for students with disabilities (SWDs) moving from secondary to higher education. The event gathered a total of 40 participants, including representatives of UDAS and PCMNE, with an equal gender distribution.
During the first day, the fundamental elements of an inclusive digital transition were presented, including infrastructure, accessibility, policies, and security aspects. In the second part of the day, participants were divided into country-based working groups to begin drafting the "Roadmap for Inclusive Digital Transition."