Ciljevi studijskog programa
OSPOSOBITI STUDENTA ZA:
- Magistralnu izradu ljekovitih preparata, tradicionalnih ljekovitih preparata, dijetetskih preparata i medicinskih sredstava;
- Industrijsku proizvodnju ljekovitih preparata, tradicionalnih ljekovitih preparata, dijetetskih preparata i medicinskih sredstava u skladu sa dobrom proizvođačkom praksom;
- Obavljanje poslova skladištenja i distribucije ljekovitih preparata, tradicionalnih ljekovitih preparata, dijetetskih preparata i medicinskih sredstava;
- Komunikaciju sa pacijentima, zdravstvenim stručnjacima i javnošću u cilju informisanja, savetovanja i edukacije o lijeku i racionalnoj farmakoterapiji;
- Komunikaciju sa pacijentima, zdravstvenim stručnjacima i javnošću u cilju informisanja, savetovanja i edukacije o neželjenim djelovanjima lijekova;
- Aktivno učešće u radu stručnih timova sa sposobnošću da stečena znanja i iskustva prenese na druge članove tima;
- Praćenje stručne literature i kontinuiranu edukaciju;
- Poštovanje principa profesionalne etike i rada na njihovoj afirmaciji i kod drugih članova tima.
Da bi postigli ove obrazovne ciljeve tokom studija, studentima su pored tradicionalnog predavanja dostupni i različim tipovi nastavnih metoda kao što su:
- interaktivna komunikacija u nastavnom procesu;
- predavanja ilustrovana slajdovima i video klipovima,
- rad u maloj grupi;
- seminarski radovi u kojima studenti predstavljaju određenu temu i njihove prijedloge za riješavanje problema;
- problemski orijentisane radionice gde se predstavljaju istinite ili simulirane situacije, a studenti analiziraju i pokušavaju da nađu rješenje;
- demonstracija vještina; (pristup pacijentu u apoteci, komunikacija sa zdravstvenim radnicima...)
- istraživački rad.
Svi oblici aktivne nastave baziraju na interaktivnoj nastavi koja se karakteriše diskusijama o problemu koji je tema nastavne jedinice, iznošenjem ličnog stava koji je potkrepljen teorijskom ili iskustvenom argumentacijom, uočavanjem dilema koje se odnose na postavljenu temu i njihovim razrješavanjem. Interaktivna nastava, kao savremena metoda izvođenja nastave, omogućiće studentima bolje razumijevanje programske materije, usvajanje znanja, formiranje sopstvenih stavova i usvajanje postojećih naučnih doktrina.
Model: Integrisane akademske studije Farmacije – petogodišnje studije – 300 ECTS Oblast obrazovanja: zdravlje i zaštita zdravlja Polje obrazovanja: zdravlje |