Skip to main content

KANCELARIJA ZA OBEZBJEĐENJE KVALITETA

Kancelarija za obezbjeđenje kvaliteta osigurava administrativnu i tehničku podršku Odboru za obezbjeđenje kvaliteta. Zadatak Kancelarije je stvaranje mreže za obezbjeđenje i unapređenje kvaliteta na Univerzitetu i integrisanje Univerziteta u nacionalnu/ entitetsku i međunarodnu mrežu za obezbjeđenje kvaliteta. Kancelarija je pokretač i koordinator inicijativa i provođenja razvojnih programa u svrhu kontinuiranog obezbjeđenja i unapređenja kvaliteta. Drugi zadaci Kancelarije za obezbjeđenje kvalitet utvrđuju se Pravilnikom o obezbjeđenju kvaliteta Univerziteta „BIJELJINA“ Bijeljina, broj: 02-320-7/22 od 31. 8. 2022.

Kancelarija obavlja sljedeće zadatke:

  1. učestvuje u stvaranju mreže za obezbjeđenje i unapređenje kvaliteta na Univerzitetu i integrisanja Univerziteta u nacionalnu i međunarodnu mrežu za obezbjeđenje kvaliteta;

  2. sarađuje sa nacionalnim i međunarodnim centrima za obezbjeđenje kvaliteta;

  3. pruža administrativno-tehničku pomoć Odboru i učestvuje u njegovom radu;

  4. koordinira rad koordinatora za obezbjeđenje kvaliteta na organizacionim jedinicama Univerziteta;

  5. radi na uspostavljanju i uređivanju dokumenata o obezbjeđenju kvaliteta Univerziteta i praćenju njihove realizacije;

  6. koordinira postupke izrade izvještaja o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta organizacionih jedinica i učestvuje u izradi izvještaja o samovrednovanju i ocjeni kvaliteta Univerziteta;

  7. koordinira cjelokupni postupak i učestvuje u obuci i pripremi Univerziteta i organizacionih jedinica u procesu akreditacije, reakreditacije i ostalih oblika eksterne evaluacije;

  8. koordinira postupak vrednovanja kvaliteta studija od strane studenata, administrativnog osoblja, nastavnog osoblja i spoljašnjih korisnika (anketiranje);

  9. prikuplja, obrađuje i analizira informacije o obezbjeđenju kvaliteta od strane svih korisnika (internih i eksternih) i upućuje ih odgovarajućim univerzitetskim tijelima;

  10. daje savjete i preporuke organizacionim jedinicama Univerziteta i univerzitetskim tijelima u pravcu unapređenja kvaliteta rada;

  11. učestvuje u kontroli efikasnosti mjera za poboljšanje, s ciljem sprečavanja pojave neusaglašenosti različitih univerzitetskih sektora i organizacionih jedinica Univerziteta (u skladu sa Postupkom izvođenja mjera za poboljšanje);

  12. učestvuje u unutrašnjim provjerama kvaliteta različitih univerzitetskih sektora i organizacionih jedinica Univerziteta (u skladu sa Postupkom unutrašnje provjere kvaliteta);

  13. priprema i organizuje seminare iz oblasti obezbjeđenja kvaliteta;

  14. obavlja druge poslove po nalogu prorektora za naučni rad i međunarodnu saradnju.

Kancelarija u sprovođenju zadataka iz prethodnog člana sarađuje sa svim organizacionim jedinicama i stručnim službama Univerziteta. U programe i aktivnosti Kancelarije uključuju se predstavnici studentskog tijela Univerziteta.

Odluka o imenovanju referenta za administrativno-tehničke poslove

Odluka o imenovanju univerzitetskog koordinatora za obezbjeđenje kvaliteta

About

We are professional and reliable provider since we offer customers the most powerful and beautiful themes. Besides, we always catch the latest technology and adapt to follow world’s new trends to deliver the best themes to the market.