Skip to main content

Sastanak - Kako poboljšati mobilnost studenata, akademskog i administrativnog osoblja

U organizaciji Centra za informisanje i priznavanje dokumenata iz oblasti visokog obrazovanja i Internacionalnog Burch univerziteta u Sarajevu, 17.5.2023. godine u Sarajevu, hotel Europe, održan je sastanak pod nazivom: „Kako poboljšati mobilnost studenata, akademskog i administrativnog osoblja“.

Sastanku su prisustvovali predstavnici kancelarija za međunarodnu saradnju visokoškolskih ustanova u BiH mešu kojima i našeg Univerziteta „BIJELJINA“, kao i predstavnici Agencije za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvaliteta, te Erasmus+ kancelarije u Bosni i Hercegovini.

Tokom sastanka prezentovana je Analiza propisa visokoškolskih ustanova iz oblasti mobilnosti, Model pravilnika o međunarodnoj razmjeni akademskog i administrativnog osoblja i studenata, Erasmus+ program u Bosni i Hercegovini 2021.-2027. godina, te dostupnost online kataloga studijskih programa.

Nakon prezentacija uslijedila je diskusija, u kojoj su prisutni istakli značaj prezentovanih tema i samog sastanka. Na kraju je zaključeno da je predstavljeni Model pravilnika o međunarodnoj razmjeni akademskog i administrativnog osoblja i studenata dobra osnova za razvoj pravilnika na visokoškolskim ustanovama, ali da bi bilo dobro organizovati radionicu na kojoj će se detaljnije razradi navedeni pravilnik.

Galerija

Društvene mreže

O univerzitetu

Univerzitet „Bijeljina" je nastao tako što je osnovan od strane Visoke škole „Koledž zdravstvene njege” Bijeljina, na osnovu Saglasnosti Ministarstva prosvjete i kulture Republike Srpske.

Misija Univerziteta je da omogući sticanje novih znanja, vještina i kompetencija prvenstveno kandidatima iz Semberije i okolnih regija, zatim Republike Srpske i Bosne i Hercegovine i iz drugih zainteresovanih zemalja. Odnosno, obavljanje obrazovne naučno-istraživačke djelatnosti i transfer znanja u privredi.