Skip to main content

VIRAL

VIRAL

Naziv projekta

Vitalising ICT relevance in agricultural learning

Skraćenica

VIRAL

Fond

ERASMUS+, 609755-EPP-1-2019-1-BA-EPPKA2-CBHE-JP

Trajanje

36 mjeseci

Abstrakt

Opšti cilj projekta VIRAL je da podrži univerzitetsku i poslovnu saradnju (UBC) kroz ubrzanje upotrebe ICT-a u agro-zajednicama zapadnog Balkana. Koncept je vođen relevantnim regionalnim AET objektima i zasnovan je na omogućavanju upotrebe različitih ICT rješenja/ tehnika/ alata u učionici i izvan nje kako bi se postigla željena integracija poljoprivrede i inženjeringa koja zapravo jača UBC u regionalnim poljoprivrednim zajednicama.

Ciljevi projekta

-         Povećati kapacitet VŠU za primjenu i generiranje ICT-a u AET-u i praksi,

-         Poboljšati efektivnost i zapošljivost diplomaca AET-a,

-         Jačanje akademsko-poslovne saradnje regionalne platforme za održivost, umrežavanje i razmjenu unutar poljoprivrednih i tehnoloških zajednica

Partneri u projektu

1.        Univerzitet u Banjoj Luci, BiH

2.        Univerzitet Džemal Bijedić u Mostaru, BiH

3.        Sveučilište u Mostaru, BiH

4.        Univerzitet u Tuzli, BiH

5.        Univerzitet Donja Gorica, Crna Gora,

6.        Univerzitet u Wageningenu, Holandija

7.        Univerzitet u Mariboru, Slovenija

8.        Univerzitet agronomskih nauka i veterinarske medicine Bukurešt, Rumunija

9.        Agro voće Laktaši, BiH

10.    Jaffa-komerc, BiH

11.    Plantaže 13. jul, Crna Gora

12.    Western Balkans Institute, Srbija

13.    Inovaciono preduzetnički centar Tehnopolis, Crna Gora

14.    Inovacioni centar Banja Luka, BiH

15.    Zaklada za inovacijski i tehnološki razvitak INTERA, BiH

16.    Crnogorska asocijacija za nove tehnologije, Crna Gora

Uloga u projektu

Partner

VIRAL: Partneri iskustvo pretočili u vodič o organizovanju hakatona

Tehnologija napreduje rapidnom brzinom pronalazeći svoju primjenu u gotovo svim segmentima savremenog društva, uključujući i obrazovanje. Uobičajeni modeli sve se češće nadopunjuju izvannastavnim aktivnostima zasnovanim na tehnologiji, a studentska takmičenja vrlo su popularan alat koji studentima pruža praktično iskustvo i jačanje poslovnih vještina. Jedno od najčešće organizovanih takmičenja je hakaton na koji je usmjerena posebna pažnja partnera koji već nekoliko mjeseci zajednički implementiraju projekat VIRAL sredstvima Evropske unije kroz Erasmus + program.

Godine iskustva, stečenog kroz rad sa startupima i stručnjacima iz područja IT sektora, kao i kroz organizaciju niza studentskih poslovnih takmičenja i hakatona organizovanih u proteklom periodu, četiri regionalne partnerske institucije pretočile su u tekstualni i video vodič o organizaciji hakatona. INTERA Tehnološki park, zajedno s kolegama iz Inovacionog centra Banja Luka, Inovaciono preduzetničkog centra Tehnopolis i Crnogorske asocijacije za nove tehnologije, pripremili su brošuru i video materijal namijenjen svim organizacijama koje svoje aktivnosti žele nadopuniti organiziranjem studentskih takmičenja, posebno hakatona.

Detaljan vodič sadrži kratki uvod u istoriju i pojam hakatona, te najpopularnije vrste i najčešće ciljne grupe, kao i ključne korake koje treba preduzeti kako bi se organizovalo takmičenje na zavidnom nivou kvaliteta. Posebna sekcija posvećena je i iskustvima projektnih partnera, kako regionalnih, tako i evropskih s posebnim naglaskom na aktivnosti visokoobrazovnih institucija i uspjehe studenata na međunarodnim takmičenjima. Kreirani materijali služe i kao uvod u aktivnosti projekta VIRAL u okviru kojeg će se organizovati hakatoni na fakultetima u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Visokoobrazovne institucije, uključene u projekat, uz pomoć spomenutih organizacija u sljedećih više od 20 mjeseci svojim će studentima kroz ova takmičenja pružiti dodatnu vrijednost i mogućnost za jačanje različitih vještina.

 

Projekat VIRAL

Video materijal

Brošura

Bilten

About

We are professional and reliable provider since we offer customers the most powerful and beautiful themes. Besides, we always catch the latest technology and adapt to follow world’s new trends to deliver the best themes to the market.