Ishod procesa učenja
Ishod procesa učenja:
Završetkom osnovnih akademskih studija studenti dobijaju bazična znanja iz psihologije kao nauke i struke, razumiju osnovne psihološke pojmove, zavisnost psihičkih procesa od biološke osnove, poznaju naučni sistem psihologije, osnovne paradigme u psihologiji i teorijske pravce, uslove i principe psihološkog razvoja ličnosti i faktore socijalizacije, kao i metode naučnog istraživanja i postupke konstrukcije i evaluacije psiholoških mjernih instrumenata. Poznaju osnovne modele, teorije, pristupe, metode i tehnike rada u kliničkoj, obrazovnoj i organizacijskoj psihologiji. Nakon savladanog studijskog programa psihologije, studenti stiču kompetencije za primjenu teorijskog znanja, posebnih vještina i standarda profesionalne komunikacije u toku obavljanja stručne i naučne djelatnosti.
Ishodi procesa učenja su:
- usvajanje znanja i fundamentalnih koncepata psihologije i razumijevanje psihologije kao nauke i struke,
- osposobljavanje za projektovanje psiholoških istraživanja i primjenu statističkih procedura,
- sticanje vještina izrade projektnih zadataka,
- učestvovanje u izradi mjernih instrumenata,
- primjena efikasnih postupka u sistemu obrazovanja (školsko postignuće, metode učenja i nastave, uputstva u pedagoškom radu),
- usvajanje obrazovnih standarda, obrazovnih kompetencija i sadržaja,
- primjena psiholoških znanja u oblastima organizacije i menadžmenta ljudskih resursa,
- razvoj i vještina istraživačkog rada u oblasti marketinga i planiranja,
- ovladavanje vještinama psihološkog preventivnog rada,
- usvajanje vještine psihološke eksploracije ličnosti kroz proces kliničke procjene,
- sposobnost interpretacije testovnog materjala i integracija podataka u vidu psihološkog nalaza,
- sposobnost primjene terapijskih intervencija,
- kreativni pristup i rješavanje određenih psiholoških problema,
- povezivanje osnovnih znanja iz raznih oblasti psihologije i njihova primjena u praksi,
- razvoj vještina i spretnosti u upotrebi znanja za praktično rješavanje problema,
- sposobnost i vještine kritičnog osmišljavanja i istraživanja problema u raznim uslovima,
- sposobnost za analizu rezultata srodnih disciplina,
- sposobnost za procjenu problema, donošenje odluka i postavljanje ciljeva,
- sposobnost za analizu, sintezu i predviđanje rješenja i posljedica raznih formi ponašanja,
- razvoj komunikacijskih sposobnosti i saradnja sa domaćim i međunarodnim profesionalnim krugovima,
- profesionalni odnos sa klijentima i kolegama,
- usvajanje profesionalnih standarda i ponašanja,
- rješavanje konkretnih psiholoških problema u okviru timskog rada,
- praćenje i primjena inovacija u psihologiji,
- sposobnost primjene informacionih tehnologija u okviru poslova i radnih zadataka psihologa,
- razumijevanje etičkih i pravnih pitanja relevantnih za psihološku praksu i organizaciju,
- sticanje vještina prepoznavanja etičkih dilema i donošenja etičkih odluka,
- svijest o moralnoj i etičkoj odgovornosti u radu,
- razumijevanje profesionalne pozicije psihologa,
- samostalno obavljanje psihološke prakse u primjenjenim granama psihologije.